Monday, September 7, 2009

before and after…


Cleaning up my attic…

What are all this collecting about?!
I have two suggestions for it; it’s about dreams and memories.
The dream of that house, that studio, that time to do art etc. the memories by grandparents, childhood, travelling and so on, a life who has past away but that you still have some small artefacts, objects left from…

I have so many things, not so strange from have moving from 2 rooms to one room apartment.
I throw so many things away and it was a good feeling when I just decide to throw away to get “more” space in my attic and also in my life, because this hanging over me from above, mentally. I have also giving away a lot to charitys.

I’m not read with all the things up there yet, but I’m on my way and it feels amazing.

Before and after…may be hart to see, but I can tell it’s an different!

2 comments:

Fine Little Day said...

Jag är likadan, samlar på mig hur mycket som helst. Håller på med storstädning av studion nu. Mycket bär jag iväg, men mycket stannar kvar också...

paula lindblom said...

Hej!

Kul att du hittat hit!

Vilken fin blog du hade, så schysst svensk. Gillade den super duper mycket och jag kan se vissa likhet med "samlandet", men det är nog därför man (jag)vald ett kreativt yrke och liv, bara för att rättfärdiga och gotta sig i allt braigt som andra bara går förbi.(fast å andra sidan var nog valet inte grundat på samlandet ifrån början, men när jag skärskådar mitt liv och leverne, så har det alltid varit ett himla samlande på bra och ha saker...och för att jag städat och röjt så betyder inte det att jag inte drar hem mer, det gjorde jag senast idag efter en tur till Holmans loppis. Hm?!)


Allt gott och hoppas du återkommer hit.

//Paula.